Riverwood wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska
Agencja doradztwa strategicznego Riverwood wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu Das WeltAuto, należącego do koncernu Volkswagen.
Do zadań agencji Riverwood będzie należało m.in: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, zaprojektowanie kreacji w kanałach digitalowych oraz salonach dealerów, planowanie mediów, działania w punktach sprzedaży, przygotowywanie kampanii pozyskujących leady czy akcji motywacyjnych skierowanych do sprzedawców.
Riverwood dla Volkswagen Group Polska
- Segment samochodów używanych jest dla nas bardzo istotnym obszarem rozwojowym. Szukaliśmy partnera, który nie tylko dostarczy rozwiązania kreatywne i wykonawcze, ale przede wszystkim wesprze nas w budowaniu długofalowej strategii rozwoju marki Das WeltAuto na polskim rynku. Agencja Riverwood przekonała nas swoim analitycznym i strategicznym podejściem oraz ogromną wiedzą z zakresu funkcjonowania rynku motoryzacyjnego w Polsce - komentuje Rajmund Nowacki, koordynator sieci dealerskiej Das WeltAuto.
Umowa została podpisana na 2 lata, z możliwością przedłużenia na kolejne.
Das WeltAuto to należący do koncernu Volkswagen program odkupu i sprzedaży samochodów używanych – zarówno z portfolio koncernu (Volkswagen, ŠKODA, SEAT, Volkswagen Samochody Dostawcze), jak i innych, takich jak BMW czy Mercedes. W jego skład wchodzi serwis internetowy oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Riverwood wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska