Resort nauki szuka agencji do obsługi w social mediach
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zaprasza agencje do składania ofert na obsługę jego kampanii reklamowych w social mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma na to 45 tys. zł do końca roku.
Wybrana przez resort agencja będzie odpowiadać za obsługę płatnych kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku, Twitterze i Instagramie, a także na YouTube.
Budżet, jaki ministerstwo zamierza przeznaczyć na tę obsługę wynosi 45 tys. zł netto – od momentu podpisania umowy do końca br. Jest to kwota, jaką przeznaczy na emisję reklam.
Koszty obsługi kampanii oraz doradztwa będą realizowane z odrębnego budżetu i wypłacane proporcjonalnie do wykorzystanych środków na budżet reklamowy w danym miesiącu.
Jakiego rzędu będą to kwoty, resort nie podaje.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 7 marca, a wybrana w nich agencja będzie pracować dla resortu nauki do końca tego roku.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego jest też w trakcie przetargu na kampanię, która ma dotyczyć reformy szkolnictwa wyższego.
Dołącz do dyskusji: Resort nauki szuka agencji do obsługi w social mediach