562 tys. widzów nowego serialu „Remiza. Zawsze w akcji!”. TVP1 przegrywa z konkurencją
Nowy serial TVP1 „Remiza. Zawsze w akcji!” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 562 tys. widzów. Telenowela daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych piętnastu odcinków nowego serialu Jedynki „Remiza. Zawsze w akcji!”, wyemitowanych w okresie od 6 do 24 września 2021 roku (w dni powszednie o 18.20) wyniosła 562 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 6,04 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 24 września. Śledziło ją średnio 683 tys. osób.
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji serialu „Remiza. Zawsze w akcji!” zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwsza wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie jest TVP2 (12,61 proc.; gł. „Va banque”), drugi - TVN (9,94 proc.; „Ukryta prawda”), a trzeci - Polsat (9,74 proc.; „Pierwsza miłość”).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce czwarte.
O czym jest serial „Remiza. Zawsze w akcji!”
Serial „Remiza. Zawsze w akcji!” to opowieść o pracy strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej, którzy niosą pomoc okolicznym mieszkańcom. Każdy odcinek przedstawiać będzie inną historię opartą na faktach.
W produkcji wystąpią m.in.: Mariusz Czajka, Małgorzata Then-Stępień, Jan Mizerski, Mateusz Dymidziuk, Ziemowit Wasielewski, Sylwia Drzycimska, Paulina Masiak, Piotr Wątroba, Dominika Buczek i Piotr Świętochowski.
„Remiza. Zawsze w akcji!” to autorski projekt Telewizji Polskiej, którego producentem wykonawczym jest Grupa ZPR Media. Reżyserem serialu została Kamila Fidler.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 562 tys. widzów nowego serialu „Remiza. Zawsze w akcji!”. TVP1 przegrywa z konkurencją