SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

562 tys. widzów nowego serialu „Remiza. Zawsze w akcji!”. TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy serial TVP1 „Remiza. Zawsze w akcji!” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 562 tys. widzów. Telenowela daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Mariusz Czajka w serialu „Remiza”; fot. TVPMariusz Czajka w serialu „Remiza”; fot. TVP

Średnia widownia pierwszych piętnastu odcinków nowego serialu Jedynki „Remiza. Zawsze w akcji!”, wyemitowanych w okresie od 6 do 24 września 2021 roku (w dni powszednie o 18.20) wyniosła 562 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 6,04 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 24 września. Śledziło ją średnio 683 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji serialu „Remiza. Zawsze w akcji!” zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwsza wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie jest TVP2 (12,61 proc.; gł. „Va banque”), drugi - TVN (9,94 proc.; „Ukryta prawda”), a trzeci - Polsat (9,74 proc.; „Pierwsza miłość”).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce czwarte.

O czym jest serial „Remiza. Zawsze w akcji!”

Serial „Remiza. Zawsze w akcji!” to opowieść o pracy strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej, którzy niosą pomoc okolicznym mieszkańcom. Każdy odcinek przedstawiać będzie inną historię opartą na faktach.

W produkcji wystąpią m.in.: Mariusz Czajka, Małgorzata Then-Stępień, Jan Mizerski, Mateusz Dymidziuk, Ziemowit Wasielewski, Sylwia Drzycimska, Paulina Masiak, Piotr Wątroba, Dominika Buczek i Piotr Świętochowski.

„Remiza. Zawsze w akcji!” to autorski projekt Telewizji Polskiej, którego producentem wykonawczym jest Grupa ZPR Media. Reżyserem serialu została Kamila Fidler.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: 562 tys. widzów nowego serialu „Remiza. Zawsze w akcji!”. TVP1 przegrywa z konkurencją

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edward
HOTEL PARADISE na SIÓDEMCE to jest HIT
odpowiedź
User
PZ
A może zrobić serial Stodoła a może Obora lub serial Latryna.
odpowiedź
User
jasiu
Jak dobrze, że Va Banque wtedy prowadzi, a nie jakieś tvnowsko-polsatowski shit.
odpowiedź