„Możesz na nas polegać” w nowej kampanii PZU (wideo)
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Możesz na nas polegać”. Firma pokazuje w niej swoich pracowników, którzy niosą pomoc klientom firmy w różnych sytuacjach. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe Carat (Dentsu Aegis Network Polska), Red8 Advertising i Propeller Film.
Kampania potrwa do 22 marca. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie potrzebują ich klienci. W ten sposób ubezpieczyciel chce też podkreślić obietnicę marki PZU: „Możesz na nas polegać”.
- Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować im odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom nasi klienci mogą lepiej zadbać o swoją przyszłość. Jest to dla nas duża odpowiedzialność i ogromne zobowiązanie. Staramy się wypełniać naszą rolę najlepiej, jak to możliwe, myślimy jak nasi klienci i rozwijamy się po to, aby dostarczać im jak najwięcej pozytywnych doświadczeń z marką. Nasze spoty inspirowane były prawdziwymi zdarzeniami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem nieśli profesjonalną pomoc poszkodowanym po nawałnicach czy powodziach. Poszkodowani widzieli pełną mobilizację, dużą troskę o klienta i świetną współpracę. W PZU mówimy o nich, że to prawdziwi bohaterowie, którzy poprzez swoją codzienną pracę są fundamentem naszej działalności. Nie zawsze jest łatwo, ale staramy się dowieść, że PZU to ubezpieczyciel, na którym można polegać - mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube.
Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat.
Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.
Kontynuacja działań z 2019 roku
Obecna kampania jest kontynuacją działań, które PZU rozpoczęło jesienią ub.r. Wtedy firma w reklamach przekonywała m.in., że warto wybierać firmy, które kierują się misją pomagania innym.
Dołącz do dyskusji: „Możesz na nas polegać” w nowej kampanii PZU (wideo)