SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Puls Biznesu” promuje się darmowymi tekstami w internecie

W ramach promocji - do czwartku 25 września - wszystkie teksty z papierowych wydań „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) będą bezpłatnie dostępne w serwisie internetowym dziennika. To odpowiedź na kampanie reklamowe „Gazety Giełdy Parkiet” i „Dziennika Gazety Prawnej”.

Promocja obejmująca darmowe artykuły w serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” zaczęła się w sobotę i potrwa do najbliższego czwartku. Udostępnione zostały przede wszystkim artykuły z sekcji „Puls Inwestora”, zwyczajnie dostępne za paywallem.

Bezpłatnie dostępne są zarówno teksty bieżące, jak i archiwalne.

 

W zeszłym tygodniu kampanie promocyjne zaczęły dwa inne dzienniki gospodarcze. Do czytania e-wydania „Gazety Giełdy Parkiet” (Gremi Business Communcation) zachęcają prezesi spółek, instytucji finansowych i stowarzyszeń rynkowych oraz inni menedżerowie (zobacz szczegóły). Z kolei w ramach promocji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) do końca września można za darmo prenumerować e-wydanie dziennika, dające też dostęp do jego numerów archiwalnych.

W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” wynosiła 10 671 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).

Z kolei serwis PB.pl w czerwcu br. zanotował 389,9 tys. użytkowników i 7,08 mln odsłon, a każdy odwiedzający korzystał z niego średnio przez godzinę i 22:13 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” promuje się darmowymi tekstami w internecie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Tego i za dopłatą dla czytelnika nikt nie będzie chciał czytać! Przez lata rozwalali redakcję stawiając na bezpłatnych stażystwó lub płacąc dziennikarzom na śmieciówkach co kot napłakał, a teraz mają zatrudnionych kilku dziennnikarzy na krzyż, którzy mają im całą gazetę obrobić dla wyższej klasy średniej z dochodami powyżej średniej! Do kogo z tym towarem z medialnej Biedronki?
0 0
odpowiedź