Promocja biletowa LOT-u reklamowana głównie w internecie
Rozpoczęta promocja PLL LOT z pulą 500 tys. biletów wsparta jest silną kampanią reklamową. Głównym kanałem komunikacji jest internet. Za działania odpowiadają DDB & tribal, Universal McCann, Value Media i Cube Group.
Polskie Linie Lotnicze LOT dwa dni temu rozpoczęły swoją największą w tym roku akcję promocyjną, w ramach której planują sprzedać pół miliona biletów na wszystkie obsługiwane kierunki po niższej cenie (zobacz więcej).
Jej wsparciem jest kampania reklamowa mająca zapewnić dotarcie z komunikatem promocyjnym do obecnych pasażerów i nowych konsumentów.
Głównym kanałem komunikacji będzie internet - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Reklamy pojawią się również w ogólnopolskich stacjach radiowych, na autobusach komunikacji miejskiej, w kinach, w prasie codziennej i magazynach, na lotniskach i na pokładach samolotów LOT-u. Działania potrwają do 13 września.
Kreację reklam przygotowała agencja DDB & tribal, za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann, Value Media i Cube Group.
Dołącz do dyskusji: Promocja biletowa LOT-u reklamowana głównie w internecie