Agencja albo albo pomoże w promocji aplikacji żappka
Agencja albo albo zajmie się wsparciem komunikacji w social mediach aplikacji żappka, należącej do Żabka Polska.
Agencja albo albo jest odpowiedzialna za opracowanie idei kreatywnej, kompleksową obsługę projektu w kanałach social media, a także realizację aktywacji konsumenckich oraz produkcję contentu.
W ramach kampanii “Kto ma żappkę, ten w Żabce więcej może” agencja będzie budować świadomość klientów dotyczącą szerokiego zastosowania aplikacji.
Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Agnieszka Czarnecka, digital account manager i Miłosz Jacyna, head of social media & content.
Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.
Dostępna od maja 2019 roku dla klientów sklepów Żabka Polska aplikacja mobilna żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników.
Aplikacja oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody.
Dołącz do dyskusji: Agencja albo albo pomoże w promocji aplikacji żappka