Profile behawioralne i niższe stawki CPM w IDMnet
Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza predefiniowane profilena potrzeby kampanii targetowanych behawioralnie. Jednocześniezmienia cennik takich akcji.
IDMnet na podstawie briefów prowadzonych przez siebie kampaniitargetowanych behawioralnie opracował 16 predefiniowanych profilina potrzeby takich akcji. Firma uzasadnia, że odpowiada w tensposób na prośby klientów, i zapewnia, że nadal na życzenie będzieprzygotowywać profile dla poszczególnych kampanii i oferować ichpełną optymalizację.
Jednocześnie IDMnet zrezygnował z systemu dopłat do stawekpodstawowych CPM, obniżając stawki dla formy rectangle ze stawkąbillboarda. Ponadto firma wprowadziła trzy grupy cenowe, w którychznajdują się najpopularniejsze formy reklamowe.
Reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: Profile behawioralne i niższe stawki CPM w IDMnet