POT chce promować polską turystykę i pielgrzymki w Brazylii
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na promocję polskich produktów turystycznych w brazylijskich mediach branżowych i przemysłu pielgrzymkowego.
Celem zaplanowanych działań jest budowanie świadomości najważniejszych polskich produktów turystycznych wśród brazylijskiej branży turystycznej, a w perspektywie długoterminowej, wzrost przyjazdów turystycznych z Brazylii. Będą one skierowane do lokalnej branży turystycznej (touroperatorzy, agenci, stowarzyszenia organizujące wyjazdy pielgrzymkowe).
Chodzi o pokazanie Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej dla brazylijskich turystów, połączenia historii z nowoczesnością itp. W kampanii ma być pokazane również to, że Polska jako kraj katolicki, ojczyzna Papieża Jana Pawła II, jest również atrakcyjną destynacją pielgrzymkową.
Działania reklamowe mają obejmować prasę branżową, newslettery i press release, media społecznościowe.
Kampania będzie realizowana od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia br. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 października.
Dołącz do dyskusji: POT chce promować polską turystykę i pielgrzymki w Brazylii