Polscy piłkarze będą pili Staropolankę. Jest umowa z PZPN
Woda Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich, należąca do Grupy KGHM, została oficjalną wodą reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Staropolanka na mocy podpisanej z Polski Związkiem Piłki Nożnej umowy ma status partnera reprezentacji narodowej w piłce nożnej. Staropolanka została oficjalną wodą piłkarzy głównej reprezentacji Polski i kadry U-21.
Woda Staropolanka ze specjalnym reprezentacyjnym brandingiem będzie dostępna w całej Polsce, w sieciach handlowych i stałych punktach sprzedaży. Marka będzie towarzyszyć piłkarzom podczas rozgrywek w kraju, jak i za granicą, a także zapewni dostawy wody dla wszystkich reprezentacji w piłce nożnej, którymi zarządza PZPN.
Umowa sponsorska pomiędzy spółką Uzdrowiska Kłodzkie SA a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została podpisana na ponad rok z możliwością przedłużenia.
Nowym partnerem i oficjalną wodą Reprezentacji Polski oraz @pzpn_pl jest kultowa marka z mojego ukochanego Dolnego Śląska - Staropolanka. Perfect match, gratulacje 🤝
— Szymon Sikorski (@SzymonSikorski) June 19, 2023
Dziękujemy za idealną współpracę @GrudzinskiPiotr i całemu zaangażowanemu zespołowi Staropolanki. pic.twitter.com/DfeYZbNH0R
– Działania marketingowe, oparte na sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski wierzę, że przyniosą Staropolance i Uzdrowiskom Kłodzkim ogromne korzyści. Jestem przekonany, że nasza woda przypadnie do gustu nie tylko piłkarzom, ale i wszystkim kibicom piłki nożnej – podkreśla Łukasz Surażyński, prezes spółki Uzdrowiska Kłodzkie, która jest producentem wody Staropolanka.
Wcześniej piłkarze pili Ustroniankę
Do końca ubiegłego roku oficjalna wodą piłkarzy reprezentacji Polski była Ustronianka. Marka wspierała naszą reprezentację piłkarską od 2015 roku.
Za obsługę sponsoringową PZPN odpowiada agencja Publicon Sport. W ubiegłym tygodniu agencja i i Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentowały strategię biznesową związku na lata 2023-2026. Związek chce wykorzystać platformę komunikacyjną “Łączy nas piłka” do współprac z biznesem czy mediami. PZPN prognozuje, że w tym roku osiągnie ponad 91,4 mln zł przychodów ze sponsoringu.
Dołącz do dyskusji: Polscy piłkarze będą pili Staropolankę. Jest umowa z PZPN