„Podwójna moc hybrydy” w kampanii Lexusa NX 200t (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa Lexusa NX 200t prowadzona pod hasłem „Podwójna moc hybrydy”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Heads Advertising i PHD Media Direction.
Spot w dynamicznej, miejskiej konwencji prezentuje Lexusa NX 200t. Informuje też, że samochód jest obecnie dostępny w Leasingu SmartPlan w promocyjnych warunkach, obejmujących 5 proc. wpłaty własnej i ratę od 1 957 zł miesięcznie.
Reklama jest emitowana w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych z oferty TVP, TVN i Polsatu.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Heads Advertising, a media zaplanował i kupił dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Podwójna moc hybrydy” w kampanii Lexusa NX 200t (wideo)