SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Powstała nowa agencja badawcza. Na czele wieloletni dyrektor w Kantar Polska

Na polskim rynku rozpoczyna działalność nowa agencja badawczo-technologiczna Mad Research, która ma zmienić standardy pozyskiwania wiedzy o konsumentach i podejmowania decyzji o innowacjach w biznesie. Na jej czele w roli prezesa stanął Piotr Ciąćka, wieloletni dyrektor w Kantar Polska. 

Piotr Ciąćka Piotr Ciąćka

Mad Research łącząc wieloletnie doświadczenie badawcze zespołu z nowoczesnymi technologiami pozyskiwania danych, ma burzyć utarte schematy i proponować klientom nowy, zwinniejszy i bardziej wielowymiarowy model działania w obszarze badań rynku i konsumenta.

– Consumer intelligence wchodzi w nową erę – i my jesteśmy jednymi z tych, którzy tę erę projektują, a nie tylko się do niej dostosowują. Nasza obietnica to „derisking innovation” – mówi Piotr Ciąćka, prezes Mad Research. – Tworzymy modele badawcze łączące głębokie rozumienie człowieka z potencjałem modeli językowych, przetwarzania chmurowego i automatyzacji procesów, które z szeregowych i ciężkich przekształcamy w elastyczne, skalowalne i zwinne. Wyrośliśmy z dwóch dekad prowadzenia klasycznych badań konsumenckich i zawsze będziemy stać na stanowisku, że mimo rozwoju technologii czynnik ludzki musi być obecny w pozyskiwaniu wiedzy o konsumentach. Poza pracą dla biznesu chcemy też zwiększać dostęp organizacji działających dla dobra publicznego do najnowszych narzędzi badawczych - to element naszej odpowiedzialności społecznej – dodaje.

Zespół doświadczonych managerów

Za Mad Research stoi zespół złożony z doświadczonych liderów, którzy od lat wyznaczają kierunki rozwoju branży badawczej. Piotr Ciąćka przez wiele lat pełnił funkcję business directora w największych globalnych firmach badawczych (ostatnie 6 lat spędził w Kantar Polska), prowadząc złożone projekty dla międzynarodowych marek. Oprócz rozwijania Mad Research jest także dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału Help.NGO - globalnej organizacji zajmującej się zwiększaniem skuteczności reagowania kryzysowego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Funkcje wiceprezesów Mad Research pełnią: dr Zofia Smełka-Leszczyńska (psycholożka i antropolożka kultury, specjalizująca się w prowadzeniu dla marek procesów doradczo-strategicznych zasilanych wiedzą z badań kultury i konsumenta, z doświadczeniem w agencjach komunikacyjnych i firmach strategicznych: Stratosfera, Hill+Knowlton, K2, Havas, McCann), Piotr Sztabiński (jeden z najbardziej cenionych ekspertów w obszarze badań shopperowych, który ma doświadczenie zarówno w klasycznych podejściach do badania zachowań zakupowych, jak i tych w pełni opartych o rozwiązania technologiczn; pracował w Kantar, Nielsen, Ipsos i EDGE NPD, OpinionWay), Piotr Jaszke (programista, socjolog i pasjonat analizy danych, który wcześniej pracował w Miinto jako AI tech manager, a wcześniej w agencjach IQS i Millward-Brown). 

Wspólne testy i współtworzenie nowych rozwiązań

Mad Research działa jak laboratorium przyszłości badań – zwinne, multidyscyplinarne i blisko współpracujące z klientami. Od samego początku agencja zaprasza partnerów biznesowych do wspólnego testowania i współtworzenia nowych rozwiązań badawczych w formule proof of concept. To podejście ma pozwolić nie tylko lepiej odpowiadać na złożoność rzeczywistości, ale też szybciej reagować na zmieniające się potrzeby rynku. Strategiczne partnerstwo z Amazon Web Services zapewnia Mad Research dostęp do światowej klasy infrastruktury, co przekłada się na większą skalowalność i szybkość działania.

Mad Research nie tylko zbiera dane, ale projektuje nowe ekosystemy pozyskiwania wiedzy, które wspierają podejmowanie decyzji w środowiskach wymagających, dynamicznych i wielowymiarowych. Realizacja badań służy formułowaniu rekomendacji, na podstawie których klienci będą mogli szybko i pewnie podjąć decyzje dotyczące wprowadzania na rynek innowacji. Podejście agencji opiera się na przekonaniu, że zamiast czekać w napięciu na to, co przyniesie przyszłość badań konsumenckich, trzeba zaprojektować ją samemu w bliskiej współpracy z biznesem.

Dołącz do dyskusji: Powstała nowa agencja badawcza. Na czele wieloletni dyrektor w Kantar Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dyr
„Mój mąż z zawodu jest dyrektorem”
1 0
odpowiedź