Pięć agencji chce promowac podlaskie poza Polską
Pięć agencji złożyło oferty w przetargu władz województwa podlaskiego na realizację kampanii promującej ten region na wybranych rynkach zagranicznych. Są wśród nich m.in. Aplan Media i Fabryka Marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Oferty w nim złożyło 5 agencji: Tarraya (z ceną 159,9 tys. zł), Euvic Effect (153,75 tys. zł), Fabryka Marketingu (42,4 tys. zł), Aplan Media (84 tys. zł) i Novitzky (207,3 tys. zł).
Województwo podlaskie realizując działania z zakresu promocji wizerunkowej pozycjonuje się w kraju i za granicą wykorzystując hasło „Podlaskie zasilane naturą” („Podlaskie fuelled by nature”). Ma ono wskazywać, że w Podlaskiem mariaż natury i technologii jest możliwy, a ochrona nieskażonej przyrody nie musi hamować rozwoju gospodarczego. Na potrzeby promocji gospodarczej województwa podlaskiego wykorzystywane jest hasło „Podlaskie – naturalna droga rozwoju” („Podlaskie Region – the natural place to do business”), które ma w subtelny sposób nawiązywać do motta przewodniego promocji regionalnej, koncentrując się przede wszystkim na walorach gospodarczych i potencjale inwestycyjnym województwa.
Podlaskie w Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii
Kampania regionu będzie obejmować Belgię, Francję, Niemcy, Wielką Brytanię i kraje bałtyckie. Będzie skierowana do potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych. Jej celem będzie prezentacja atrakcyjności inwestycyjnej województwa podlaskiego i jego potencjału gospodarczego, budowa pozytywnego wizerunku regionu, jako miejsca skłaniającego do podejmowania wyzwań, inspirującego do poszukiwania nowych kontaktów biznesowych, kreowanie obrazu województwa podlaskiego jako miejsca nowoczesnego, dysponującego dużym potencjałem rozwojowym i inwestycyjnym. Dodatkowo ma promować firmy prowadzące działalność na terenie województwa podlaskiego oraz wytwarzanych przez nie produktów i oferowanych usług oraz zwiększyć rozpoznawalność regionu wśród potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych przedsiębiorstw podlaskich.
Budżet: 5,32 mln zł
Działania reklamowe będą prowadzone na antenach zagranicznych stacji telewizyjnych, w mediach społecznościowych (co najmniej 4 rodzaje social media),a także w zagranicznych czasopismach biznesowych/branżowych wydawanych drukiem lub formie elektronicznej.
Kampanię zaplanowane w okresie od lI kwartału 2022 roku do lutego 2023 roku.
Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie opracowanie strategii realizacji kampanii, planu jej wdrożenia oraz określenie sposobu monitorowania realizacji kampanii.
Budżet na działania w social mediach wynosi 3 mln zł brutto, na kampanię w telewizji - 2,2 mln zł, a na prasę - 120 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji chce promowac podlaskie poza Polską
Nie słyszałem też o żadnej polskiej agencji, która skutecznie prowadziłaby działania związane z marketingiem miejsc na rodzimym rynku,
a co dopiero na zewnątrz.