SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poczta Polska ma nowego dyrektora marketingu. Wcześniej w Nest Banku i Carlsbergu

Stanowisko dyrektora marketingu Poczty Polskiej objął Maciej Pichlak. To doświadczony marketingowiec, który zdobywał doświadczenie m.in. w Nest Banku i Carlsberg Polska. 

Maciej Pichlak przed dołączeniem do Poczty Polskiej, przez blisko 4 lata pełnił funkcję interim marketing director w Diverger Polska. wcześniej, przez 2 lata był dyrektorem marketingu marki Semilac. 

W latach 2016-2018 kierował marketingiem Nest Banku, a przedtem był digital marketing managerem w firmie tytoniowej Philip Morris Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Od 2012 do 2015 roku był marketing managerem w Carslberg Polska, a wcześniej - przez ponad 3 lata - był senior brand managerem w Lotte Wedel. Doświadczenie zawodowe zdobywał też w działach marketingu koncernu Unilever i Danone. 

 

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska ma nowego dyrektora marketingu. Wcześniej w Nest Banku i Carlsbergu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Rozumiem że w większości firm długo nie napracował, roczek i w długą hmmm znaczy nikt bardziej doświadczony nie chciał tego trupa jakim jest poczta Polska reanimować 🤪🤪🤪 no cóż jaki rząd taki zarząd i takie kadry miernoty nad miernotami.
Pocznie mówimy amen niech spoczywa w pokoju
6 1
odpowiedź
User
Znawca
Powodzenia ale temat raczej z tych trudnych
2 1
odpowiedź
User
Buahaha
Po to dno
1 0
odpowiedź