'Playboy' z kartami wsparty kampanią
Podwójny, lipcowo-sierpniowy numer "Playboya" (Marquard Media Polska) ukazał się dziś wraz z talią 55 kart do gry. Zawierają one zdjęcia najpiękniejszych polskich dziewczyn fotografowanych w cyklu Playmate.
Karty dołączono do "Playboya" z okazji jubileuszu wydania 200. numeru pisma na polskim rynku. Wydanie ukazało się w nakładzie 100 tys. egz. i kosztuje 12,99 zł.
Numer wspiera kampania reklamowe w prasie ("Auto Świat)", radiu (RMF FM, RMF Maxxx. RMF Classic, Eska, Radio Zet, Antyradio, Chilli Zet, Radio Pin) i internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Voyage.pl). Akcja została przygotowana przez dział marketingu wydawcy.
Średnia sprzedaż ogółem "Playboya" w I kw. br. wyniosła 65 654 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Playboy' z kartami wsparty kampanią