SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Playboy' z kartami wsparty kampanią

Podwójny, lipcowo-sierpniowy numer "Playboya" (Marquard Media Polska) ukazał się dziś wraz z talią 55 kart do gry. Zawierają one zdjęcia najpiękniejszych polskich dziewczyn fotografowanych w cyklu Playmate.

Karty dołączono do "Playboya" z okazji jubileuszu wydania 200. numeru pisma na polskim rynku. Wydanie ukazało się w nakładzie 100 tys. egz. i kosztuje 12,99 zł.

Numer wspiera kampania reklamowe w prasie ("Auto Świat)", radiu (RMF FM, RMF Maxxx. RMF Classic, Eska, Radio Zet, Antyradio, Chilli Zet, Radio Pin) i internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Voyage.pl). Akcja została przygotowana przez dział marketingu wydawcy.

Średnia sprzedaż ogółem "Playboya" w I kw. br. wyniosła 65 654 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: 'Playboy' z kartami wsparty kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl