PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social mediach
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług social media marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą w zakresie strategicznej obsługi działań PKP Intercity w social mediach, w szczególności w takich serwisach, jak Facebook, Instagram, Twitter, Youtube oraz Linkedin.
Postępowanie jest podzielone na dwa etapy. W pierwszym składane są oferty formalne, merytoryczne i handlowe, które zostają poddane ocenie.
W drugim etapie organizowane są spotkania z autorami ofert najlepszych, podczas których agencje przedstawią proponowane rozwiązania zadań oraz będą udzielali odpowiedzi na pytania komisji. Potem wybrane firmy zostaną zaproszone do negocjacji. Następnie poprosi wybranych o złożenie ostatecznych ofert handlowych, z których wybierze najlepszą.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (30 proc.) i kryterium jakościowe - ocena propozycji rozwiązań wskazanych zadań (70 proc.).
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social mediach