PHD z nowym logo i identyfikacją wizualną
Globalna sieć mediowa PHD, część Omnicom Media Group, wprowadziła nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną. Mają one odzwierciedlić filozofię "Make the Leap" - wezwanie do działania w celu wykorzystania siły kreatywności dla marek swoich klientów.
- Nowoczesne, dynamiczne i zdolne do ruchu logo jest odzwierciedleniem kreatywności, otwartości w myśleniu, współpracy i odwagi, które od zawsze były wyróżnikiem PHD. Nowa identyfikacja wizualna to kolejna inspiracja dla zespołu do wdrażania innowacji w firmie oraz w projektach dla klientów agencji - komentuje Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD Polska.
Odświeżona indentyfikacja wizualna PHD, stworzona we współpracy z niezależnym dyrektorem projektowym, Cosmo Jamesonem, została zaprojektowana z myślą o możliwościach cyfrowych, ruchowych i dźwiękowych, a także na nowo opracowana, aby w pełni przekazać wizję marki PHD: "Make the Leap".
Jak podaje spółka, u podstaw nowego brandingu leżą zasoby wizualne, które reprezentują wartości PHD: kreatywność, odwagę, otwartość, współpracę i ciekawość - co odzwierciedla fakt, że to właśnie kreatywność i innowacyjność talentów PHD napędza rozwój firmy.
- Nasza nowa identyfikacja została zaprojektowana z myślą o technologii cyfrowej i ruchu, aby odzwierciedlić sposób, w jaki pracujemy dzisiaj, a także być symbolem naszych wartości. Logotyp jest dynamiczny i elastyczny, zdolny do ruchu, aby uruchomić obrazy lub filmy - mówi Avril Canavan, worldwide chief marketing officer w PHD.
Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach, na których działa PHD.
Dołącz do dyskusji: PHD z nowym logo i identyfikacją wizualną