SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pernod Ricard ruszył z przeglądem europejskiego budżetu mediowego

Firma Pernod Ricard, do której należą takie marki alkoholowe, jak m.in. Absolut, Chivas Regal, Malibu rozpoczęła przegląd europejskiego budżetu mediowego. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla marki na 15 rynkach europejskich. 

Budżet mediowy Pernod Ricard w Europie szacowany jest na ok. 100 mln euro rocznie. Proces przetargowy koordynuje firma ID Comms.

RFI (request for information) miało trafić do wybranych agencji w ubiegłym tygodniu. Firma nie podaje liczby i nazw tych, które zaprosiła do rozmów. Pernod Ricard chce w wyniku prowadzonego właśnie przetargu wybrać jedną agencję, w której skonsoliduje obsługę mediową w całej Europie. 

Wybrana agencja będzie współpracować z tym producentem alkoholi na 15 europejskich rynkach, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Hiszpanii.

W Wielkiej Brytanii Pernod Ricard współpracuje z Manning Gottlieb OMD przy planowaniu i zakupie mediów. Agencja Omnicom Media Group została wybrana do współpracy w 2021 roku.

Przypomnijmy, że na polskim rynku reklama wysokoprocentowych alkoholi jest zabroniona. 

Dołącz do dyskusji: Pernod Ricard ruszył z przeglądem europejskiego budżetu mediowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl