Paula Gurgul account directorem w newonce.media
Paula Gurgul dołączyła do grupy mediowej newonce.media obejmując nowo utworzone stanowisko account directora. Ostatnio pracowała w 2012 agency.
Gurgul będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie zespołu project managerów i media plannerów odpowiedzialnych za produkcję oraz komunikację kampanii realizowanych dla marek.
Jej zadaniem będzie ocena potencjału komercyjnego projektów, przewodzenie procesowi pracy z klientem i nadzór nad realizacją kampanii. Stanowisko account directora powstało w wyniku konsekwentnego rozwoju struktur agencyjnych wewnątrz newonce.media.
- newonce to niezwykle ciekawy i dynamicznie rozwijający się koncept, który przez ostatnie lata bardzo mocno rozszerzył swoje działania, stając się jedynym w swoim rodzaju hubem kreatywnym. Hubem, w którym w unikalny sposób łączą się kompetencje komunikacyjne oraz mediowe. Czuję, że to będzie dla mnie super doświadczenie i ciekawa odmiana po pracy w agencjach reklamowych - komentuje Gurgul.
Paula Gurgul w branży reklamowej pracuje od 7 lat, doświadczenie zbierała zarówno w dużych agencjach sieciowych (Leo Burnett, DDB, Young&Rubicam, Ogilvy), jak i w mniejszych agencjach reklamowych, do newonce.media przeszła z 2012 agency. Prowadziła projekty ATL, digital, social oraz niestandardowe dla takich marek jak m.in. Samsung, Orange, T-Mobile, Danone, Żywiec Zdrój, Philips czy The Coca Cola Company.
Dołącz do dyskusji: Paula Gurgul account directorem w newonce.media