Para z Trójmiasta w reklamach centrum handlowego Matarnia
Park Handlowy Matarnia należący do IKEA Centres Polska zorganizował dla mieszkańców Trójmiasta i okolic konkurs, w którym nagrodą są zakupy o wartości 4 tys. zł oraz profesjonalna sesja zdjęciowa, wykorzystana w kampanii reklamowej tego centrum.
Konkurs polegał na wgraniu do specjalnej aplikacji na Facebooku zdjęcia stylowego duetu: przyjaciół, rodziny itp.
Do drugiego etapu konkursu zaproszono 11 duetów. Podczas próbnej sesji zdjęciowej sprawdzono, jak pary czują się przed obiektywem aparatu. Decyzją jury oraz fotografa, zwycięzcami zostali Dominika i Gabriel.
Za realizację sesji finałowej odpowiadało Studio A12. Stylizacje duetu przygotowała stylistka Parku Handlowego Matarnia, Dorota Florek. Billboardy ze zwycięską parą zostaną wykorzystane w wiosennej kampanii Matarni, w marcu br. na billboardach i w internecie.
Park Handlowy Matarnia po raz kolejny wykorzystuje w kampanii zdjęcia mieszkańców Trójmiasta - było tak już m.in. w jesiennej kampanii tego centrum handlowego w 2013 roku.
Dołącz do dyskusji: Para z Trójmiasta w reklamach centrum handlowego Matarnia