Para mężczyzn tulących niemowlę i hasło „This Is Family” w nowej reklamie River Island
Odzieżowa marka River Island rozpoczęła kampanię, która ma celebrować zmieniające się oblicze współczesnych rodzin. W reklamie z hasłem „This Is Family” pokazano m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem.
Firma zwraca uwagę, że obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjne rodziny (rozumiane jako: mama, tata, dziecko/dzieci) stanowią mniej niż jedną trzecią. Większością są tzw. rodziny mieszane, niebiologiczne, rodziny wieloetniczne, rodziny osób tej samej płci itp. Mimo to, wielopłaszczyznowa rodzina jest często pomijana w reklamie.
Kampania ma być odą do różnorodności w rodzinach i skupiać się na obrazach, które pokazują, jak przekształciła się tradycyjna rodzina z przeszłości.
Pod hashtagiem #ThisIsFamily, River Island stara się na nowo zdefiniować stereotyp rodziny i pokazać ją we wszystkich swoich formach.
Działania reklamowe będą prowadzone w sklepach i na należących do River Island kanałach internetowych, a także w mediach cyfrowych i społecznościowych.
Angela Asiedua, szef marketingu marki River Island, powiedziała: - Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię.
Victor Pyk, dyrektor kreatywny w Studio Blvd dodał: - River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily - prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina - nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca.
Dołącz do dyskusji: Para mężczyzn tulących niemowlę i hasło „This Is Family” w nowej reklamie River Island