Ilu widzów ma „Naga prawda” Marianny Schreiber?
Po czterech tygodniach na antenie kanału wPolsce24 program „Naga prawda” Marianny Schreiber ogląda średnio 118 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Hitem był odcinek z 20 kwietnia, który obejrzało średnio 134 tys. osób.

Program „Naga prawda” Marianny Schreiber to jedna z nowości na antenie telewizji wPoslce24. Trwający średnio 20 minut format emitowany jest w niedziele o godz. 20.20, począwszy od 6 kwietnia.
Po czterech wyemitowanych odcinkach średnia oglądalność programu „Naga prawda” to 118 tys. widzów, co przekłada się na 0,94 proc. udziału w ryku w grupie wszystkich odbiorców, 0,46 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 16-49 i 0,45 proc. wśród osób w wieku 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród wyemitowanych dotąd odcinków największą widownię miało wydanie z 20 kwietnia, które obejrzało średnio 134 tys. osób. Najmniej widzów - 109 tys. - obejrzało odcinek “Nagiej prawdy” z 27 kwietnia.
W swoim programie Marianna Schreiber - influencerka, zawodniczka MMA i uczestniczka licznych programów rozrywkowych takich jak" Królowe przetrwania", “The 50”, "Top Model", porusza tematy polityczne i społeczne “bez cenzury i kompromisów”.
Do tej pory Schreiber opowiadała w swoim programie m.in. o problemie nielegalnej migracji, interesach Rafała Trzaskowskiego czy “białoruskich standardach Donalda Tuska". Szerokim echem odbił się w mediach odcinek “Nagiej prawdy”, w którym - formalne wciąż żoną posła Prawa i Sprawiedliwości Łukasza Schreibera (pozostają w separacji) - opowiedziała o przemocy, jakiej rzekomo doświadczała ze strony niedawnego partnera, także polityka PiS, Przemysława Czarneckiego. Autorka programu prawicowej stacji ujawniła w nim także prywatne nagrania, m.in. zapisy kłótni ze swoim ex.
Dołącz do dyskusji: Ilu widzów ma „Naga prawda” Marianny Schreiber?