„Owoc kultury” Frugo pojawił się na muralach
W ramach kampanii Frugo (FoodCare) pod hasłem „Owoc kultury” w Warszawie i Krakowie wykonano murale ze sloganami „Humanizm Wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę Jadziu”. Zajęli się tym miejscy writerzy we współpracy z agencją Media Stars Polska.
W Warszawie murale z hasłem „Humanizm Wam w duszę” znalazły się na filarach mostu Łazienkowskiego, a w Krakowie - na legendarnym murze, znajdującym się przy miasteczku AGH oraz na szczytowej ścianie kamienicy przy ulicy Karmelickiej, gdzie mieści się mini-zagłębie sztuki miejskiej. Ponadto w czwartek zaczęto malować mural na ścianach Pawilonów na tyłach Nowego Światu.
Murale to element kampanii Frugo prowadzonej od połowy maja w telewizji, internecie i na standardowych nośnikach outdoorowych (przeczytaj więcej i obejrzyj spot). Kreację tych reklam zajmuje się agencja PZL, a działania w internecie prowadzi agencja FaceAddicted.
- Frugo jest tam, gdzie jego ludzie, dlatego po raz kolejny złamaliśmy schematy i skorzystaliśmy z nieszablonowej drogi komunikacji. Zależy nam, aby miasta były ciekawą i jednocześnie kreatywną przestrzenią. Tym samym Frugo pozbywa się szarzyzny i przeciętności, jednocześnie szanując dorobek miejskich artystów - komentuje Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu w firmie FoodCare.
Wykonaniem murali zajęli się writerzy, na co dzień tworzący sztukę ulicy. Za dobór lokalizacji oraz realizację działań odpowiada agencja Media Stars Polska
Dołącz do dyskusji: „Owoc kultury” Frugo pojawił się na muralach
Frugo to taki nasz topowy produkt eksportowy będący esencją pomysłu i jakości wykonania.
brawo.