Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w czerwcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w czerwcu br. wyniosła 69 959 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"
(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 160 egz.
(spadek o 12 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się
"Playboy" (Marquard Media Polska), którego
sprzedaż w porównaniu do czerwca 2008 r. spadła o 19 proc. i
wyniosła 50 417 egz.
czerwiec |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
CKM | 69 959 | 82 357 |
Men's Health | 60 160 | 68 288 |
Logo | 59 610 | 69 805 |
Playboy | 50 417 | 62 503 |
2009 |
||
|
czerwiec |
maj |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
CKM | 69 959 | 79 479 |
Men's Health | 60 160 | 60 582 |
Logo | 59 610 | 56 986 |
Playboy | 50 417 | 53 004 |
W czerwcu br. będący liderem sprzedaży wśród
miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w
nakładzie wynoszącym 44 044 egz., zyskując 33 proc. w stosunku do
analogicznego miesiąca 2008 roku.
czerwiec |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Forbes | 44 044 | 33 481 |
Businessman.pl | 20 116 | - |
2009 |
||
|
czerwiec |
maj |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Forbes | 44 044 | 41 248 |
Businessman.pl | 20 116 | 20 685 |
Dołącz do dyskusji: Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'