Orange z Robertem Górskim zachęcają do pozostania w domach na czas epidemii
Wystartowała wiosenna kampania Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego. Przygotowały ją agencje Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Orka i Lunapark.
Orange oferuje swoim klientom 5 GB internetu mobilnego w prezencie do każdego doładowania przez internet, bez potrzeby wychodzenia z domu. Tym samym marka zachęca do przestrzegania zaleceń pozostania w domach w czasie epidemii koronawirusa.
W filmie nowoczesny dziadek zaskakuje wnuczka obeznaniem z nowinkami. Dzięki temu, że korzysta ze strony doladowania.orange.pl może doładować konto ze swojego salonu. Chwilę potem Robert Górski dosłownie "spada" bohaterom z nieba i wyjaśnia, co jeszcze mogą zyskać, jeśli zostaną w domu.
Kampania wystartowała od kwietnia 2020 r. Spot można obejrzeć w telewizji i internecie. Akcję uzupełnią działania w radiu i internecie, w tym także w mediach społecznościowych.
Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa (w tym reedit spotu telewizyjnego wyprodukowanego w 2017 r. przez agencję Publicis). Film wyprodukowało studio Film Produkcja. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada Lunapark. Reżyserował Kristoffer Rus. Za planowanie i zakup mediów dla Orange Polska odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Orange z Robertem Górskim zachęcają do pozostania w domach na czas epidemii