Oknoplast reklamuje technologię ColorFull
Z początkiem marca ruszyła kampania reklamująca oferowany przez Oknoplast system ColorFull do okien. Akcja obejmuje prasę, internet i punkty sprzedaży.
Kampania technologii ColorFull przebiega pod hasłem 100 proc. koloru - 50 proc. taniej” podkreślającą promocję cenową, która potrwa w salonach Oknoplastu do 12 kwietnia. - Reklamy zachęcają do odwiedzenia salonu sprzedaży i obejrzenia rozwiązania na własne oczy - opisuje Hubert Rudzki, kierownik marketingu w firmie.
Akcja reklamowa jest prowadzona w radiu (stacje ogólnopolskie), prasie (m.in. tygodniki opinii i miesięczniki o tematyce budowlano-remontowej), internecie (serwisy branżowe) oraz samych oraz punktach sprzedaży (ulotki i naklejki na okna ekspozycyjne).
Kreację kampanii przygotowała agencja Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Oknoplast reklamuje technologię ColorFull