Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic
Firma Oknoplast rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową nowości ze swojego portfolio - okna Prismatic.
Wideo w formie animacji pokazuje model okna Prismatic przez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najlepsze cechy produktu.
Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.
- Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki Oknoplast jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu - okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. - tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu Grupy Oknoplast.
Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa,
Za komunikację kampanii odpowiada 24/7Communication. Za przygotowanie spotów odpowiada dział Kreacji Marketingowej Oknoplast.
Dołącz do dyskusji: Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic