1,6 mln widzów „Przyjaciółek 14”. Polsat wiceliderem w 16-49
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dwunastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 5 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,59 mln widzów. Przekłada się to na 11,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,66 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 19 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,66 mln oglądających.
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,09 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 13,93 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Najgorszy kucharz” i „Wkręceni w randkę”; 3,99 proc.).
Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Przyjaciółek 14”. Polsat wiceliderem w 16-49