1,81 mln widzów „Komisarza Alexa”. TVP1 liderem
Czternastą serię „Komisarza Alexa” śledzi średnio 1,81 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków czternastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 29 lutego do 21 marca br.) wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 11,80 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się trzeci odcinek - zgromadził przed telewizorami 2,05 mln oglądających.
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa 14” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, której udział wynosi 9,95 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Polsat (6,61 proc.) oraz TVN (6,14 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka zajmuje miejsce trzecie, a w 16-59 - drugie.
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,81 mln widzów „Komisarza Alexa”. TVP1 liderem