Eti startuje z loterią "Odważ się spełniać marzenie z Dare"
Producent słodyczy ETi ruszyła z loterią marki Dare pod hasłem „Odważ się spełniać marzenia z Dare”.
Loteria promuje produkty z portfolio - wafle w czekoladzie, wafle nieoblewane oraz czekolady. Zgłoszenia przyjmowane są przez osiem tygodni - do 10 października 2021 r.
Do wygrania są brandowane karty przedpłacone. Nagroda główna to aż 50 000 zł, a codziennie, przez 56 dni, będzie można wygrać 1 000 zł.
Aby wziąć udział w loterii należy, w trakcie trwania promocji, kupić dowolne produkty marki Dare i zarejestrować paragon na stronie internetowej akcji.
Wsparcie loterii kampanią reklamową
Loterię wspierają działania reklamowe. Zostały zaplanowane ogólnopolskie kampanie telewizyjna i radiowa dedykowane komunikacji loterii. Dodatkowo akcję wspierają działania online w tym w mediach społecznościowych, na platformach VOD oraz aktywacje przy współpracy z influencerami.
W 33 miastach w Polsce zostanie wykorzystana komunikacja OOH. W punktach sprzedaży pojawią się również materiały POS – informujące o akcji bezpośrednio na produktach lub przy półce.
Organizatorem loterii jest Kropka Bordo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa Mediabrands).
Dołącz do dyskusji: Eti startuje z loterią "Odważ się spełniać marzenie z Dare"