SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy szef marketingu w Fordzie

Elena Ford została wybrana na stanowisko nowego dyrektora ds. globalnego marketingu, sprzedaży i zarządzania usługami w firmie Ford.

Nowa szefowa marketingu jest praprawnuczką założyciela firmy Henry'ego Forda.

Jej wybór powiązany jest z ogłoszonymi przez Forda zmianami w globalnej strategii marketingowej. Producent zapowiedział ostatnio stworzenie "spójniejszego i bardziej pociągającego związku z klientami z całego świata, przy jednocześnie lepszym wykorzystaniu globalnych aktywów i potencjału firmy".

Elena Ford, która obecnie jest wiceprezesem świadczącej usługi finansowe firmy Ford Motor Credit Company, będzie bezpośrednio podlegać Jimowi Farley'owi, wiceprezesowi ds. marketingu i komunikacji w Fordzie., a swoją nową funkcję zacznie ona pełnić od 1 lutego.

Z kolei pierwszym produktem, za którego wprowadzenie na rynek będzie odpowiedzialna, będzie nowy model Forda Focusa, który w 2010 roku trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej, Europie i Azji.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w Fordzie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl