Nowy szef marketingu w Fordzie
Elena Ford została wybrana na stanowisko nowego dyrektora ds. globalnego marketingu, sprzedaży i zarządzania usługami w firmie Ford.
Nowa szefowa marketingu jest praprawnuczką założyciela firmy Henry'ego Forda.
Jej wybór powiązany jest z ogłoszonymi przez Forda zmianami w globalnej strategii marketingowej. Producent zapowiedział ostatnio stworzenie "spójniejszego i bardziej pociągającego związku z klientami z całego świata, przy jednocześnie lepszym wykorzystaniu globalnych aktywów i potencjału firmy".
Elena Ford, która obecnie jest wiceprezesem świadczącej usługi finansowe firmy Ford Motor Credit Company, będzie bezpośrednio podlegać Jimowi Farley'owi, wiceprezesowi ds. marketingu i komunikacji w Fordzie., a swoją nową funkcję zacznie ona pełnić od 1 lutego.
Z kolei pierwszym produktem, za którego wprowadzenie na rynek będzie odpowiedzialna, będzie nowy model Forda Focusa, który w 2010 roku trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej, Europie i Azji.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w Fordzie