'Nowy styl komunikacji"' w reklamie HTC Touch Diamond2
Pod hasłem "Nowy styl komunikacji" rozpoczęła sięinternetowo-prasowa kampania reklamowa telefonu HTC Touch Diamond2.Jej najważniejszym elementem jest specjalny serwis.
Kampania reklamowa telefonu HTC Touch Diamond2podkreśla jego najciekawsze funkcje: Centrum ZintegrowanejKomunikacji pozwalające śledzić wszystkie kontakty z wybraną osobą,system Windows Mobile 6.1 Professional z pakietem Office oraz opcjęPush Internet. Najważniejszym elementem akcji pod hasłem "Nowy stylkomunikacji" jest strona uruchomiona pod adresem www.touchdiamond2.pl, na którejznajduje się multimedialna prezentacja urządzenia, galeria jegozdjęć oraz związane z nim gadżety do pobrania, takie jakinteraktywne widgety do umieszczenia w innych serwisach, blogachlub profilach na portalach społecznościowych.
Bannery odsyłające na tę witrynę są wyświetlane w serwisachpoświęconych nowym technologiom, internetowych magazynachlifestylowych oraz na portalach ogólnotematycznych, a reklamyprasowe ukazują się w tytułach branżowych i biznesowych. Kreacjakampanii została przygotowana globalnie, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Nowy styl komunikacji"' w reklamie HTC Touch Diamond2