Nikodem Sarna dołącza do Matterkind
Nikodem Sarna objął stanowisko marketplace associate director EMEA w Matterkind.
Nikodem Sarna na nowym stanowisku odpowiada za budowanie i nadzór programatycznego marketplace dla marki Nike w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Ostatnio w YOC
Przeszedł do agencji po ponad 2,5 roku współpracy z YOC, gdzie pracował jako platform growth manager. W przeszłości związany był z Netsprint Group. Jako head of business development CEE&partnerships network zajmował się przygotowaniem i wdrożenie strategii rozwoju oferty firmy na rynkach polskim i zagranicznych.
Doświadczenie gromadził też w Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurze Rubicon Project.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Matterkind to utworzona w 2020 roku w globalnych strukturach holdingu IPG (należą do niego agencje UM, Initiative, Reprise) agencja odpowiedzialna za komunikację w spersonalizowanych kanałach i programmatic. Globalnie działa w ramach Kinesso, mediowego i marketingowo - technologicznego ramienia holdingu IPG.
Dołącz do dyskusji: Nikodem Sarna dołącza do Matterkind