SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć Netto wybrała agencję do obsługi social media

W wyniku rozstrzygnięcia przetargu agencja pr/oporcja dołącza do grona agencji obsługujących Netto Polska i będzie odpowiedzialna za komunikację na kanałach własnych Netto w mediach społecznościowych.

- Współpraca przy tworzeniu komunikacji dla jednego z liderów branży detalicznej jest dla nas ogromną inspiracją. Dzięki naszym wewnętrznym zasobom, w tym studiu fotograficznemu oraz działom zajmującym się motion i postprodukcją foto i video, możemy elastycznie dostosowywać się do potrzeb klienta i działać on demand. W dzisiejszym świecie internetu jest to niezwykle istotne – mówi Maciek Szamowski, client service director w agencji pro/porcja.

Firmy nie zdradzają szczegółów na temat przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Sieć dyskontów Netto ma w Polsce ponad 660 sklepów. 

Dołącz do dyskusji: Sieć Netto wybrała agencję do obsługi social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl