Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)
Pod hasłem "Pragnieniu trzeba pomóc" wystartowała kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+ - nowy produkt Nałęczowianki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Przestrzeń.
Marka Nałęczowianka wprowadza na rynek nowy produkt NAŁ+. To napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów cukru i substancji słodzących, za to wzbogacone o cenne składniki mineralne.
NAŁ+ dostępne jest w trzech wariantach: z dodatkiem magnezu, cynku i potasu, które to wspierają odpowiednio aktywność, odporność oraz siłę organizmu.
Launchowi nowości towarzyszy kampania prowadzona pod hasłem „Pragnieniu trzeba pomóc!”, przygotowana przez agencję Przestrzeń.
Działania obejmują animowany 15-sekundowy spot telewizyjny, za postprodukcję którego odpowiada Chimney Pot, a także promocję w internecie. Za szatę graficzną opakowań nowych produktów odpowiada Wyraz, studio projektowe stale współpracujące z Przestrzenią.
Dołącz do dyskusji: Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)