SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nałęczowianka w nowych butelkach reklamowana pod hasłem „Miej w sobie pragnienie” (wideo)

Rusza kampania reklamująca zmieniony wizerunek marki wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestle Waters Polska). Kreację kampanii przygotowała agencja Przestrzeń.

Do sprzedaży trafiają właśnie butelki Nałęczowianki z nową szatą graficzną. Wyeksponowano w nich hasło „Nał”, poniżej której znajduje się informacja o typie wody znajdującej się w butelce. Na etykiecie jest też symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy zbadano lecznicze walory tamtejszych źródeł.

 

Spot promujący Nałęczowiankę w nowej odsłonie jest utrzymany w dynamicznej stylistyce. Jego bohaterami osoby mające inne pasje: grę na perkusji, taniec, bieganie, jazdę na deskorolce i samochody. Wszystkim w codziennym życiu towarzyszy reklamowana woda.

Reklama podkreśla też, że Nałęczowianka zawiera kompozycję minerałów, którą można pić bez ograniczeń. Spot kończy się hasłem „Miej w sobie pragnienie”.

 

Kampania będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji, m.in. telewizji oraz internecie (przygotowano kilka wariantów spotu, o długości od 45 do 11 sekund).

Strategią akcji i kreację reklam zajęła się agencja Przestrzeń, która jesienią ub.r. wygrała przetarg na obsługę marketingową Nałęczowianki. Za planowanie i zakup mediów dla Nestle Polska odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Nałęczowianka w nowych butelkach reklamowana pod hasłem „Miej w sobie pragnienie” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kolejni
I kolejna agencja, która przez kilka tygodni spala się nad tym, jak wszystko zrobi inaczej, jak teraz będzie lepiej, piękniej, bardziej i w ogóle... A potem widzimy kreację. Taką jak zawsze. Taką o niczym...
odpowiedź
User
gracek
Mec -> Wavemaker
odpowiedź