Nałęczowianka w nowych butelkach reklamowana pod hasłem „Miej w sobie pragnienie” (wideo)
Rusza kampania reklamująca zmieniony wizerunek marki wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestle Waters Polska). Kreację kampanii przygotowała agencja Przestrzeń.
Do sprzedaży trafiają właśnie butelki Nałęczowianki z nową szatą graficzną. Wyeksponowano w nich hasło „Nał”, poniżej której znajduje się informacja o typie wody znajdującej się w butelce. Na etykiecie jest też symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy zbadano lecznicze walory tamtejszych źródeł.
Spot promujący Nałęczowiankę w nowej odsłonie jest utrzymany w dynamicznej stylistyce. Jego bohaterami osoby mające inne pasje: grę na perkusji, taniec, bieganie, jazdę na deskorolce i samochody. Wszystkim w codziennym życiu towarzyszy reklamowana woda.
Reklama podkreśla też, że Nałęczowianka zawiera kompozycję minerałów, którą można pić bez ograniczeń. Spot kończy się hasłem „Miej w sobie pragnienie”.
Kampania będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji, m.in. telewizji oraz internecie (przygotowano kilka wariantów spotu, o długości od 45 do 11 sekund).
Strategią akcji i kreację reklam zajęła się agencja Przestrzeń, która jesienią ub.r. wygrała przetarg na obsługę marketingową Nałęczowianki. Za planowanie i zakup mediów dla Nestle Polska odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Nałęczowianka w nowych butelkach reklamowana pod hasłem „Miej w sobie pragnienie” (wideo)