Muzeum Powstania Warszawskiego z kampanią społeczną „Jesteśmy, jeśli pamiętasz"
Z okazji zbliżającej się 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego przygotowano spot „Jesteśmy, jeśli pamiętasz". Organizatorem akcji jest Muzeum Powstania Warszawskiego.
Głównym elementem akcji jest kilkudziesięciosekundowy spot. Przenikają się w nim współczesne ujęcia Warszawy i hologramy pokazujące uczestników Powstania Warszawskiego - czynnie walczących i cywilnych mieszkańców miasta.
Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, że wśród nas żyją osoby będące uczestnikami tamtych wydarzeń sprzed 74 lat.
Spot można oglądać w mediach społecznościowych muzeum oraz na YouTube. Za produkcję filmu odpowiada studio Papaya Films, a za postprodukcje i efekty wizualne Platige Image.
Kampanie społeczne
Dołącz do dyskusji: Muzeum Powstania Warszawskiego z kampanią społeczną „Jesteśmy, jeśli pamiętasz"