SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mocne trunki na „polskim” Facebooku - który najmocniejszy? (infografika)

Które marki mocnych alkoholi są najpopularniejsze wśród polskich użytkowników Facebooka? Pokazuje to infografika, którą przygotowała agencja GoldenSubmarine.

Z badania polskich fanpage’y marek mocnych alkoholi na Facebooku wynika, że o whisky użytkownicy najaktywniej dyskutują w czwartki, a konkursy są najczęściej organizowane na stronach marki wódczanych.

Ogółem użytkownicy tych drugich fanpage’y są najaktywniejsi od 12:00 do 13:00. Natomiast ich administratorzy najczęściej zamieszczają wpisy odnoszące się do życzeń i toastów (20 proc. wszystkich postów). Wysoką pozycję mają też treści dotyczące imprez oraz samych marek.

>>> Polacy „piją” piwo na Facebooku o 13:00 (infografika z markami)


Z kolei na fanpage’ach marek whisky najwięcej dzieje się od 8.00 do 9.00 i od 15.00 do 16.00. Dyskusja jest aktywizowana przede wszystkim poprzez wpisy administratorów zawierające hasła i motta oraz treści dotyczące imprez i weekendu. Użytkownicy często „like’ują” posty, za to o wiele rzadziej je komentują.


Infografikę przygotowała agencja GoldenSubmarine w oparciu o dotyczący marek piwnych fragment wyników badania „Segmentacja użytkowników społeczności skupionych wokół marek alkoholi na portalu facebook.com, Q1” zrealizowanego przez Interactive Research Center i facead. Dane przedstawione w infografice to stan na 1 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Mocne trunki na „polskim” Facebooku - który najmocniejszy? (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl