Młodzi Europejczycy kochają mobilne dane
Młodzi mężczyźni mieszkający w krajach Europy Zachodniej są lukratywnym celem dla mobilnych reklamodawców.
W lutym bieżącego roku ponad 1/3 użytkowników telefonów komórkowych z Europy Zachodniej w wieku od 18 do 34 lat uzyskiwała dostęp do mobilnych mediów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy M:Metrics.
Prawie 10 procent mężczyzn z tej grupy wiekowej odpowiedziało na reklamę w postaci wiadomości SMS jaką otrzymali. Tymczasem w przypadku ogółu badanych średnia wyniosła tylko 4 procent.
Według analityków z M:Metrics, dotarcie do grupy demograficznej 18-34 jest prawdziwym wyzwaniem dla reklamodawców, gdyż takie osoby poświęcają coraz mniej czasu na tradycyjne media. Przykładowo w Wielkiej Brytanii osoby w tym wieku stanowią 56 procent użytkowników mobilnych mediów, w porównaniu do 29 procent oglądających telewizję.
W swoim raporcie M:Metrics odnotowuje również, że bardziej aktywnie od Europejczyków mobilne media konsumują amerykańscy użytkownicy komórek. Głównym powodem jest tutaj fakt, że rzadziej korzystają oni z SMS-ów, a częściej posiadają taryfy zachęcające do konsumpcji mobilnych treści.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Młodzi Europejczycy kochają mobilne dane