SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzi Europejczycy kochają mobilne dane

Młodzi mężczyźni mieszkający w krajach Europy Zachodniej są lukratywnym celem dla mobilnych reklamodawców.

W lutym bieżącego roku ponad 1/3 użytkowników telefonów komórkowych z Europy Zachodniej w wieku od 18 do 34 lat uzyskiwała dostęp do mobilnych mediów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy M:Metrics.

Prawie 10 procent mężczyzn z tej grupy wiekowej odpowiedziało na reklamę w postaci wiadomości SMS jaką otrzymali. Tymczasem w przypadku ogółu badanych średnia wyniosła tylko 4 procent.

Według analityków z M:Metrics, dotarcie do grupy demograficznej 18-34 jest prawdziwym wyzwaniem dla reklamodawców, gdyż takie osoby poświęcają coraz mniej czasu na tradycyjne media. Przykładowo w Wielkiej Brytanii osoby w tym wieku stanowią 56 procent użytkowników mobilnych mediów, w porównaniu do 29 procent oglądających telewizję.

W swoim raporcie M:Metrics odnotowuje również, że bardziej aktywnie od Europejczyków mobilne media konsumują amerykańscy użytkownicy komórek. Głównym powodem jest tutaj fakt, że rzadziej korzystają oni z SMS-ów, a częściej posiadają taryfy zachęcające do konsumpcji mobilnych treści.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Młodzi Europejczycy kochają mobilne dane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl