Mixx Awards Europe: czternaście nominacji dla kampanii z Polski
W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Mixx Awards Europe kampanie z Polski otrzymały łącznie czternaście nominacji. Po dwie trafiły do OLX z agencją 180heartbeats Jung v. Matt, BP i Mindshare oraz PKO BP z agencją Artegence. Cztery nominacje zdobyła agencja Adequate.
W kategorii branded content nominację otrzymała Abstra za kanał YouTube “Jak TO Robić?” dla Durexa (Reckitt Benckiser).
Adequate zdobyła nominacje za kampanię dla rumuńskiej firmy Vola.ro w czterech kategoriach: search advertising, direct response / lead generation, campaign effectiveness, video advertising.
Serwis ogłoszeniowy OLX i agencja 180heartbeats Jung v. Matt dostały dwie nominacje za kampanię z okazji Dnia Kobiet - w kategorii branded content oraz non-profit / corporate social responsibility.
BP i Mindshare otrzymały nominacje w kategorii offline digitalisation oraz effective use of data.
W kategorii games & e-sports nominowano kampanię przygotowaną przez MediaCom i Fantasyexpo dla Old Spice (Procter & Gamble).
Kampania "Bitwa o Neta" przygotowana przez Artegence dla PKO Bank Polskiego dostała nominacje w dwóch kategoriach: non-profit / corporate social responsibility oraz social media.
Agencję MOSQI.TO nominowano w kategorii non-profit / corporate social responsibility za kampanię dla Kompanii Piwowarska i Fundacji DOM w Łodzi.
W kategorii video advertising nominacją wyróżniono Feno za kampanię przygotowaną na zlecenie banku Citi Handlowy.
Na shortliście konkursu IAB Europe Research Awards znalazł się projekt badania cross-mediowego telewizji, internetu i radia firmy badawczej Gemius.
MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych, organizowany przez IAB Europe.
Dołącz do dyskusji: Mixx Awards Europe: czternaście nominacji dla kampanii z Polski