Mindshare obronił budżet mediowy Castoramy
Sieć marketów budowlanych Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska (GroupM/WPP).
Castorama Polska ponownie wybrała Mindshare Polska do współpracy w ramach działań mediowych. Na mocy nowej umowy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie i zakup mediów 360.
Wszystkie aktywacje offline i online realizują kluczowe wskaźniki efektywności, nie tylko w procesie optymalizacji kosztów zakupu mediów, ale także realizacji celów biznesowych klienta.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
W 2017 roku Mindshare przejął obsługę mediową Castoramy od PHD Media Direction (Omnicom). Wtedy przetarg prowadzony był przez centralę firmy Kingfisher plc, która jest właścicielem tej sieci sklepów.
Dołącz do dyskusji: Mindshare obronił budżet mediowy Castoramy