Milena Urbańska communications & business dyrektorką w Zenith Plus
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) obejmując stanowisko communications & business dyrektorki w zespole Zenith Plus, zajmującym się obsługą mediową marek należących do PepsiCo

Urbańska będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem Zenith Plus prowadzącym kompleksową obsługę mediową dla całego portfolio marek PepsiCo (m.in. Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton Ice Tea).
Milena Urbańska związana jest z branżą mediową od 2011 roku, poprzednio pracowała m.in. w Dentsu i Mindshare. Pierwsze kroki stawiała w agencji digitalowej, później doświadczenie rozwijała w pracy dla klientów, takich jak: General Motors, Microsoft, Lego, Mastrercard czy Mondelez.
Zajmowała się kompleksową obsługą klientów w zakresie strategicznego planowania mediów i komunikacji, ale na swoim koncie ma również projekty niestandardowe, w tym produkcje TV.
Zenith przejął obsługę mediową PepsiCo od Media Direction OMD na początku tego roku.
Dołącz do dyskusji: Milena Urbańska communications & business dyrektorką w Zenith Plus