MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"
Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/mediamarkt-letsgo-655.jpg)
Nowa kampania marki, obejmująca wszystkie główne kanały komunikacji, skupia się na ludziach, ich pasjach i potrzebach. Hasło „Let’s Go!” to impuls do działania, odkrywania swojego potencjału i radości z życia dzięki nowym technologiom! „Let’s Go!” łączy wszystkie działania marketingowe i spaja całą komunikację – zarówno na zewnątrz, jak i do pracowników marki.
- Wychodzimy do klientów z przesłaniem „Let’s Go!”, które jest zaproszeniem do odkrywania technologii na nowo, korzystania z jej nieograniczonych możliwości i cieszenia się nią każdego dnia i w każdych okolicznościach! Pokazujemy, że poprzez profesjonalną obsługę i szeroką ofertę dopasowanych usług wzbogacamy, ale zarazem upraszczamy życie naszych klientów – użytkowników nowych technologii - mówi Anna Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu MediaMarkt.
„Let's Go!” obejmie też employer branding
Pod hasłem „Let's Go!” zostaje uruchomiona międzynarodowa kampania employer brandingowa, która będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji.
- Nasi pracownicy są siłą marki i sercem kampanii „Let’s Go!”. Bez nich i ich zaangażowania nie byłoby obsługi klienta. To oni stanowią o różnorodności i wartości firmy pokazując o co chodzi w MediaMarkt: o ducha zespołu, orientację na klienta i entuzjazm do technologii. Nową kampanią chcemy inspirować ludzi, aby dołączyli do nas i wspólnie kształtowali przyszłość firmy – mówi Joanna Czuchnowska, dyrektor HR w MediaMarktSaturn.
Koncepcja międzynarodowej kampanii „Let’s Go!” dla MediaMarkt została opracowana przez agencję kreatywną Saatchi&Saatchi. Produkcją spotów reklamowych dla marki w Polsce zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Garden Of Words. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.
Dołącz do dyskusji: MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"