SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media na Facebooku - czyje treści najpopularniejsze?

Spośród mediów mających swoje profile na Facebooku, najwięcej wyróżnień przyciskiem "Lubię to!" otrzymały w październiku treści umieszczone przez kanał telewizyjny Al Arabiya News.

Z danych serwisu Socialbakers wynika, że posty na profilu Alarabiya.news zostały w zeszłym miesiącu "polubione" przez użytkowników Facebooka ponad 280 tys. razy.

Następne pod tym względem były treści na stronach gazet The Times of India (ponad 145 tys. "like'ów") i The New York Times (prawie 120 tys.).

Dołącz do dyskusji: Media na Facebooku - czyje treści najpopularniejsze?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl