Media Group zdobyło zlecenie resortu rozwoju i technologii warte 7,38 mln zł
Agencja Media Group wygrała przetarg Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Pokonała w nim 3 konkurentów, w tym m.in. Sigmę Bis, wspólną agencję mediową PZU i Orlenu.
Przetarg Ministerstwa Rozwoju i Technologii dotyczył usługi pośredniczenia w zakupie powierzchni w internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej na potrzeby zaplanowanych działań informacyjno - promocyjno-edukacyjnych.
Zgłosiły się do niego 4 agencje: Media Group, Euvic Media, Effective Media Solutions i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PZU i Orlenu). Resort do współpracy wybrał Media Group.
Agencja ta zajmie się m.in. tworzeniem strategii mediowych zoptymalizowanych pod kątem sytuacji rynkowej i doboru grupy docelowej, negocjowaniem cen i zakup powierzchni na portalach internetowych o tematyce np. biznesowej, gospodarczej, w internecie, w serwisach internetowych VOD, w prasie drukowanej i on-line oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Będzie też doradzać resortowi w zakresie doboru mediów dla działań realizowanych lub współorganizowanych przez Ministerstwo.
Umowa z resortem ma być zawarta na 2 lata, a budżet wynosi 7,38 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Media Group zdobyło zlecenie resortu rozwoju i technologii warte 7,38 mln zł