MC Silk rapuje w kampanii "Blik, klik płacisz w internecie w mig"
Wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. Akcję pod hasłem "Blik, klik płacisz w internecie w mig" przygotowała agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Blue 449. Twarzą akcji jest raper MC Silk.
Hasło "Blik, klik płacisz w internecie w mig" podkreśla szybkość płatności dokonywanych Blikiem w sklepach internetowych. O tym rapuje w 15-sekundowym spocie reklamowym MC Silk. To kolejna kampania operatora płatności z udziałem tego rapera.
Kampania jest już prowadzona w internecie i w social mediach. 5 listopada akcja startuje w serwisach VOD, a 7 listopada w telewizji.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One), zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449.
W pierwszym półroczu tego roku za pomocą Blika zrealizowano ok. 33 miliony transakcji - tyle samo, ile w całym 2017 roku.
Za rozwój Blika odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami spółki jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z Blika mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.
Dołącz do dyskusji: MC Silk rapuje w kampanii "Blik, klik płacisz w internecie w mig"