Aleph rozpoczyna współpracę z Formułą 1
Firma Aleph, działająca w reklamie cyfrowej została partnerem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber. Jak twierdzą obie strony umowy, to partnerstwo to nie tylko sponsoring i branding, ale też dzielenie i rozwijanie wspólnych wartości oraz biznesowych wizji.

Podobnie jak Aleph, Formuła 1 jest globalną platformą, jednoczącą widzów i kibiców na wszystkich kontynentach i łączącą rynki, dzięki innowacjom i wiedzy specjalistycznej. Dzięki 24 wyścigom na całym świecie, F1 odzwierciedla zaangażowanie Aleph w łączenie różnorodnych rynków i kultur, umożliwiając rozwój gospodarek cyfrowych na całym świecie - podano w komunikacie.
Od ponad dwóch dekad Aleph przełamuje bariery, otwiera nowe granice w reklamie cyfrowej i zapewnia firmom w większości zakątków świata dostęp do narzędzi niezbędnych do osiągania sukcesów biznesowych. Partnerstwo z zespołem Stake F1 Team KICK Sauber jest odzwierciedleniem tej misji. Podobnie jak zespół F1, Aleph działa w środowisku ciągłych zmian, wymagającym zdolności adaptacji, precyzji i sposobu myślenia, które postrzega wyzwania jako szanse.
– To partnerstwo to coś więcej niż sponsoring; to odzwierciedlenie tego, kim jesteśmy. Stake F1 Team KICK Sauber i Aleph łączy to samo podejście – ciągłe przesuwanie granic, ciągłe innowacje, ciągłe patrzenie w przyszłość. Podobnie jak zespół F1, rozwijamy się w środowisku nieustającej transformacji, gdzie elastyczność i strategiczne myślenie decydują o sukcesie. Od pokonywania wyzwań, po osiąganie nowych wyżyn, widzimy w Stake F1 Team KICK Sauber partnera, który uosabia te same wartości, które napędzają Aleph od lat – mówi Gaston Taratuta, CEO Aleph.
Dołącz do dyskusji: Aleph rozpoczyna współpracę z Formułą 1