Maria Peltz-Orlińska przeszła z Agory do Burdy
Maria Peltz-Orlińska objęła nowo utworzone stanowisko content and product directora w spółce Burda International Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio związana była z Agorą.
Peltz-Orlińska odpowiada za rozwój i zawartość contentową serwisów internetowych Burdy. Podlega bezpośrednio Annie Podkowińskiej, chief digital officerowi w Grupie Burda International na Polskę i Czechy.
Maria Peltz-Orlińska do końca października br. była dyrektorem serwisów lifestylowych w Agorze, a w przeszłości w tej spółce była m.in. kierownikiem projektów internetowych i redaktorem internetu. Wcześniej pracowała także jako dyrektor rozwoju Natemat.pl oraz jako dyrektor serwisów lifestylowych i wnętrzarskich w Muratorze (obecnie ZPR Media).
Burda International Polska ma niemal 20 serwisów internetowych - w październiku br. zanotowały one łącznie 2,69 mln użytkowników i 25,92 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Maria Peltz-Orlińska przeszła z Agory do Burdy
hehe, normalne określenie stanowiska w organizacji w której tego typu dookreślenia są istotne. Gdybyś kiedyś widział, to byś wiedział.