Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw i branży reklamowej
Marcin Godlewski zrezygnował z funkcji dyrektora zarządzającego FCB Warsaw. Wyjeżdża do Berlina i na razie odchodzi z branży reklamowej.
- Mam zamiar realizować nowe pomysły poza Polską. Najpierw Berlin, gdzie już od dawna chciałem zrealizować pewien prywatny projekt - informuje Marcin Godlewski. - Ale nie ukrywam, że moje plany zawodowe być może nadal będą związane z agencją FCB. Natomiast już na innym rynku - zaznacza.
Godlewski był dyrektorem FCB Warsaw od 2013 roku. Nadzorował repozycjonowanie agencji i jej rebranding z Draft FCB + Ad Fabrika.
W komunikacie podkreśla, że w ciągu trzech lat agencji wygrała ponad 20 przetargów, pozyskała do obsługi m.in. firmy JTI (Mevius), USP Zdrowie (Ibuprom, Apap, Artresan, Pelavo), Apsys (Posnania), Totalizator Sportowy (Lotto) i Turner Broadcasting (Cartoon Network, TNT). Zdobyła też szereg nagród, m.in. Brązowego Lwa w Cannes Lions i nagód w KTR dwa lata temu za kampanię „Prima. Paczki Wdzięczności”. oraz sześć nagród (w tym Grand Prix) w KTR za akcję „Rememeber” dla Muzeum Auschwitz.
- Wraz z moim niewielkim, ale nieprzeciętne utalentowanym zespołem udało się osiągnąć tak dużo w tak krótkim czasie. Teraz czas na kolejny etap. To już jednak pozostawię swoim następcom - komentuje Godlewski.
Z branżą reklamową był związany przez 19 lat. Zaczął w agencji J. Walter Thompson, potem przez osiem lat był związany z Ad Fabrika FCB. Pracował też w agencji What i studiu Graffiti Film.
Nie podano, kto po odejściu Marcina Godlewskiego zostanie dyrektorem zarządzającym FCB Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw i branży reklamowej