Maoam nowym klientem agencji hyperCrew
Marka słodyczy Maoam, z portfolio firmy Haribo, została nowym klientem hyperCrew. Agencja zajmie się jej obsługą w internecie.
Współpraca startuje w marcu, agencja zdobyła budżet w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.
hyperCrew będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie strategii i całość działań z zakresu social media, doradztwo strategiczne we wszystkich działaniach digital, produkcje filmowe, przygotowywanie i prowadzenie kampanii internetowych oraz zakup mediów.
Pierwszym etapem współpracy będzie opracowanie strategii komunikacji Maoam w social media oraz przygotowanie fanpage’a facebookowego marki wraz z poprzedzającą jego start internetową kampanią teaserową.
Umowa pomiędzy marketerem i agencją została podpisana na rok, zakres współpracy obejmuje także m.in. obsługę profilu na Instagramie, doradztwo strategiczne w zakresie innych działań w internecie, przygotowywanie i prowadzenie kampanii, produkcję spotów, zakup mediów, monitoring sieci i otoczenia rynkowego marki Maoam.
- Założeniem komunikacji jest spontaniczne i niepokorne komentowanie otoczenia, w którym żyjemy, w myśl hasła „Full on till it’s gone!”. Planujemy, by komunikacja była słodka i kolorowa - jak sama marka Maoam - zapowiada Anna Stróżyńska z Haribo Polska.
Dołącz do dyskusji: Maoam nowym klientem agencji hyperCrew